(وَالْأَطْفَالُ الصِّغَارُ يُثَابُونَ عَلَى مَا يَفْعَلُونَهُ مِنْ الْحَسَنَاتِ وَإِنْ كَانَ الْقَلَمُ مَرْفُوعًا عَنْهُمْ فِي السَّيِّئَاتِ؛ كَمَا ثَبَتَ فِي الصَّحِيحِ: { أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَفَعَتْ إلَيْهِ امْرَأَةٌ صَبِيًّا مِنْ مِحَفَّةٍ فَقَالَتْ: أَلِهَذَا حَجٌّ؟ قَالَ: نَعَمْ، وَلَكِ أَجْرٌ} رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي صَحِيحِهِ ). مجموع الفتاوى4/278.واتە: مناڵی بچوك پاداشت وەردەگرێت كاتێ كردەوەی چاكە ئەنجام بدات ئەگەرچی قەڵەمی لەسەر نییەو گوناهبار نییە بەئەنجام دانی گوناهـ، هەر وەك لە فەرمودەی صەحیحدا هاتووە كە: ئافرەتێك هاتە خزمەت پێغەمبەری خوا(صَلَّی اللَّهُ عَڵیْهِ ۆسَلَّمَ) و مناڵێكی لە ناو زەمیلەیەكدا هەڵگرتبوو بەرزی كردەوە بۆ خزمەتی و ووتی: ئایا ئەمە حەجی لەسەرە؟ فەرمووی: بەڵێ، پاداشتەكەشی بۆ تۆیە.
ئەگەر منداڵ چاکەو عیبادەت بکات پاداشتی هەیە؟
(وَالْأَطْفَالُ الصِّغَارُ يُثَابُونَ عَلَى مَا يَفْعَلُونَهُ مِنْ الْحَسَنَاتِ وَإِنْ كَانَ الْقَلَمُ مَرْفُوعًا عَنْهُمْ فِي السَّيِّئَاتِ؛ كَمَا ثَبَتَ فِي الصَّحِيحِ: { أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَفَعَتْ إلَيْهِ امْرَأَةٌ صَبِيًّا مِنْ مِحَفَّةٍ فَقَالَتْ: أَلِهَذَا حَجٌّ؟ قَالَ: نَعَمْ، وَلَكِ أَجْرٌ} رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي صَحِيحِهِ ). مجموع الفتاوى4/278.واتە: مناڵی بچوك پاداشت وەردەگرێت كاتێ كردەوەی چاكە ئەنجام بدات ئەگەرچی قەڵەمی لەسەر نییەو گوناهبار نییە بەئەنجام دانی گوناهـ، هەر وەك لە فەرمودەی صەحیحدا هاتووە كە: ئافرەتێك هاتە خزمەت پێغەمبەری خوا(صَلَّی اللَّهُ عَڵیْهِ ۆسَلَّمَ) و مناڵێكی لە ناو زەمیلەیەكدا هەڵگرتبوو بەرزی كردەوە بۆ خزمەتی و ووتی: ئایا ئەمە حەجی لەسەرە؟ فەرمووی: بەڵێ، پاداشتەكەشی بۆ تۆیە.