حه‌مزه به‌رزنجی حه‌مزه به‌رزنجی
کتێبخانه

کتێبی نوێ

کتێبخانه
گشت بابه‌ته‌کان
چاوەڕوانبە ...
گشت بابه‌ته‌کان

زانایانی ئێمە ئاوا بوون...!!

عبدالله ی كوڕی ئیمامی ئەحمەدی كوڕی حەنبەل دەفەرموێت: بە چاوی خۆم بینیم باوكم داوای لە مێروولەكان كرد كە لە ماڵەكە بچنە دەرەوە, پاشان بینیم مێروولە ڕەشەكان لە ماڵ
دەرچوونە دەرەوەو چیتر دوای ئەوە نەمبینینەوە..!

بە هەمان شێوە ئەحنەفی كوڕی قەیس خزمەتكارێكی بینی خەریكی كوشتنی مێروولەیە, فەرمووی: مەیانكوژە, پاشان داوای كورسییەكی كرد بۆیان هێناو لەسەری دانیشت و سوپاس و ستایشی خوای گەورەی كردو فەرموی: من سوێندتان ئەدەم لە ماڵەكەم دەرچن, من پێم خۆش نییە لە ماڵی مندا بكوژرێن, ئیتر مێروولەكان ڕۆیشتن و دوای ئەو ڕۆژە تاكە مێروولەیەك نەبینرا..!!
عن عبدالله بن أحمد بن حنبل قال: (رأيت أبي حرج على النمل أن يخرجن من داره. ثم رأيت النمل قد خرجن بعد ذلك نملا سوداء فلم أرهم بعد ذلك). أخرجه أبو نعيم في حلية الأولياء9/183 ونقله ابن مفلح في الآداب الشرعية3/353 والذهبي في سير اعلام النبلاء11/218.
عن أبو عبد الله الكواز: حدثتني حبيبة مولاة الأحنف, أنها رأت الأحنف بن قيس رحمه الله ورآها تقتل نملة, فقال: لا تقتليها, ثم دعا بكرسي فجلس عليه, فحمد الله وأثنى عليه, فقال: إني أحرج عليكن إلا خرجتن من داري فإني أكره أن تقتلن في داري. قال: فخرجن, فما رؤي منهن بعد ذلك اليوم واحدة). الآداب الشرعية لإبن مفلح3/353.

التعليقات



جميع الحقوق محفوظة

حه‌مزه به‌رزنجی

2018


تطوير

ahmed shapaan